Het SMART principe: 

Simple, Meaningful, Accessible, Rapidly & Transparant

Simple

Marktonderzoek hoeft niet ingewikkeld te zijn. We maken het je bovendien gemakkelijk. We sturen je een briefingsdocument dat je door het ganse proces neemt. Ook bezorgen we je een lijst met de meest voorkomende typevragen voor een degelijk marktonderzoek. Deze kunnen als basis dienen om je vragen samen te stellen.

Meaningful

Relevant zijn is de doelstelling. Geen ingewikkelde theorieën, maar no-nonsense marktonderzoek met duidelijke rapporten & resultaten, die relevant zijn voor je business.

Accessible

Marktonderzoek is niet alleen voor de happy few, maar moet toegankelijk zijn voor elke onderneming en voor elke sector. Met onze pakketten denken we een oplossing te bieden voor elke onderneming tegen een aanvaardbare investering.

Rapidly

Marktonderzoek hoeft niet lang te duren. Na het bezorgen van het briefingsdocument moet je voor een doorsnee marktonderzoek 2 weken rekenen. Op basis van deze resultaten kan je dan de juiste beslissing nemen voor je business.

Transparent

Mensen denken dat marktonderzoek duur is. Dat is echter niet juist. Met beperkte budgetten kom je al veel te weten. Je hoeft ook geen duizenden mensen te bevragen om een statistisch verantwoord onderzoek te doen.
We zijn dan ook het marktonderzoeksbureau bij uitstek dat heel transparant omgaat met de investeringen die je doet op het vlak van marktonderzoek. Je kan hier onze Packs terugvinden.

Contact

People's Vision
Bisschoppenhoflaan 98-100
2100 Antwerpen-Deurne

+32 497 593 260

© 2015 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode