Over ons
De missie van People’s Vision is marktonderzoek toegankelijk maken voor elk bedrijf in elke sector.
We trachten dit te doen door Smart Market Research Packs aan te bieden voor kwalitatief en kwantitatief onderzoek en dit aan scherpe prijzen. Op die manier kunnen bedrijven belangrijke klanten- en/of consumenteninzichten bekomen op een erg efficiënte manier.
Wie zijn wij ?
People’s Vision groepeert een aantal marketing, communicatie & onderzoekspecialisten.
Philippe Verschueren
Met meer dan 20 jaar ervaring in marketing, communicatie, sales & marktonderzoek bij bedrijven zoals Ford, Belgacom, Citibank & Telenet is Philippe ervan overtuigd dat elke business start vanuit een grondige kennis van de doelgroep. In elke sector waarbinnen Philippe actief was, werden de marketing- en salescampagnes nauwgezet afgestemd op de resultaten van marktonderzoek.
FieldForce-ConsumerHouse
Met meer dan 20 jaar ervaring in veldwerk voor marktonderzoek kent het FieldForce-ConsumerHouse team wel de knepen van het vak voor zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek.
Met veldwerk voor bedrijven als Procter & Gamble, Unilever, Iglo, VRT, Belgacom, Omega Pharma, BNP Paribas Fortis, Coca-Cola etc. werkt FieldForce-ConsumerHouse voor vrijwel alle sectoren en type ondernemingen.
Zaalfaciliteiten
Hieronder kan u enkele foto's terugvinden van onze zaalfaciliteiten in Antwerpen en in Luik.