Onze Packs
Pack 1: Kwantitatief marktonderzoek op je eigen klantenbestand
Hiervoor gebruiken we het internet & e-mail als middel om de nodige informatie te vergaren.
Pack inhoud:
· Analyse briefingsdocument
· Checken van vragenlijst: maximum 12 vragen ( + 3 gratis vragen : leeftijd, geslacht & postcode)
· Programmeren vragenlijst
· Uitsturen van e-mails naar maximaal 5000 klanten
· Verwerking antwoorden (geen garantie op aantal respondenten)
· Grondige controle van de resultaten
· Opmaken en versturen van rapport van de resultaten
Uw investering: € 1.950
Dit type onderzoek wordt het meest gebruikt voor onderzoeken zoals tevredenheidsenquêtes etc.
Pack 2: Kwantitatief marktonderzoek op het People’s Vision Panel
Idem als Pack 1, maar de vragenlijst wordt gestuurd naar een representatief panel van 10.000 respondenten.
Mogelijke selectiecriteria: Geslacht, leeftijd, taal
Pack inhoud:
· Analyse briefingsdocument
· Checken van vragenlijst: maximum 12 vragen ( +3 gratis vragen: leeftijd, geslacht & postcode)
· Programmeren vragenlijst
· Uitsturen van e-mails naar een selectie panel
· Grondige controle van de resultaten
· Verwerking antwoorden (garantie van minimaal 100 respondenten)
· Opmaken en versturen van rapport van de resultaten
Uw investering: € 2.450
Dit type onderzoek wordt het meest gebruikt voor onderzoeken zoals onderzoek naar merkbekendheid, imago-onderzoek, promotie & communicatieonderzoek, ……
Pack 3: kwantitatief marktonderzoek: in-store of aan de ingang/uitgang
Onze mensen staan in een van jouw verkooppunten om daar je klanten persoonlijk aan te spreken.
Pack inhoud:
· Analyse briefingsdocument
· Checken van vragenlijst: maximum 12 vragen ( +3 gratis vragen: leeftijd, geslacht & postcode)
· Programmeren vragenlijst
· 1 persoon ter plaatse gedurende 4 dagen
· Verwerking antwoorden (bij voldoende trafiek zo’n 50-tal per dag)
· Grondige controle van de resultaten
· Opmaken en versturen van rapport
Uw investering: € 2.950
Dit type onderzoek wordt het meest gebruikt voor alle onderzoeken in verkooppunten of op publieke locaties.
Pack 4: Kwantitatief marktonderzoek: op events
Hier sturen we onze mensen naar events, beurzen of congressen met iPads of laptops voor self-completion (i.e. jouw gasten vullen zelf de vragenlijst in zonder tussenkomst van een enquêteur).
Pack inhoud:
· Analyse briefingsdocument
· Checken van vragenlijst: maximum 12 vragen ( +3 gratis vragen: leeftijd, geslacht & postcode)
· Programmeren vragenlijst
· 2 personen ter plaatse gedurende 1 dag
· Verwerking antwoorden (afhankelijk van moment: zo’n 150-tal per dag)
· Grondige controle van de resultaten
· Opmaken en versturen van rapport
Uw investering: € 2.450
Dit type onderzoek wordt het meest gebruikt voor onderzoeken op beurzen, congressen & events om te peilen naar hun ervaringen ter plaatse.
Pack 5: Kwalitatieve ronde tafel groepsgesprekken
Hiervoor gebruiken we zaalfaciliteiten in Antwerpen & Luik waar deze ronde tafel gesprekken plaatsvinden.
Pack inhoud:
· Zoeken en contacteren van personen volgens doelgroep (i.e. de rekrutering)
· Een moderator
· Een notulist
· 1 avond, 1 taal
· 2 groepen van telkens 6 à 8 personen
· Gesprek van 2 uur per groep (18u-20u en 20u15-22u15)
· Huur professionele zalen met video-opname & doorkijkspiegel
· Opmaken en versturen van notulen & video
Uw investering: € 3.950
Dit type onderzoek wordt het meest gebruikt voor diepteonderzoeken voor de lancering van nieuwe producten, positionering van bedrijven, nieuwe benamingen voor producten, nieuwe diensten,…
De resultaten van kwantitatief onderzoek worden u aangeleverd onder de vorm van een rapport, een excel tabel en een SPSS file.
Alle vermelde prijzen zijn exclusief 21% BTW.
Andere marktonderzoeken zijn uiteraard mogelijk. Contacteer ons hier.